Ofte stillede spørgsmål

Er Catery gratis?

Ja! Catery forbliver GRATIS for dig, der vil i kontakt med en udbyder. Det er nemt og hurtigt at oprette en profil, så du kan skrive med og anmelde udbydere.

Ønsker du at oprette annoncer skal du opgradere til Premium. Det koster 69,-/måned inkl. moms. Vi giver dig de 2 første måneder gratis. Du opgraderer nemt til Premium under “Min konto”.

Hvem kan oprette sig på Catery?

Alle kan oprette sig på Catery. Om du bare ønsker at komme i kontakt med en udbyder eller du vil tilbyde din service kan du nemt komme i gang. Du opretter bare en profil og så er du i gang!

Hvordan opretter jeg Premium?

Det er nemt!

Klik nedenfor og få Premium.

Premium abonnement

kun 69,-/måned

  • 0 kr. de første 2 måneder (ingen binding)
  • opret alle de annoncer du har lyst til
  • få din(e) annonce(r) ud i hele vores Facebook-netværk
  • få en salgskanal direkte henvendt til din målgruppe
  • skriv nemt med nye potentielle kunder via vores besked-system
  • få adgang til skabeloner, tips og guides til dig som udbyder

Hvordan opretter jeg annoncer?

Du kan altid trykke på “+ Opret annonce” i menuen til højre, hvor end du befinder dig på websitet. Du kan se dine oprettede annoncer under “Min profil”.

Kan jeg uploade et profilbillede?

Ja! Under “Min profil” kan du trykke på på billede-ikonet og vælge “Upload profilbillede”.

Jeg har fået en falsk anmeldelse. Hvad gør jeg?

Du kan rapportere en anmeldelse ved at trykke “Rapporter” ved anmeldelsen. Herefter gennemgår vi anmeldelsen og fjerner den, hvis den er uberettiget.

Hvad med SKAT?

Det er op til udbyderen selv at indberette indkomst som b-indkomst eller sikre sig at modtageren af den udbudte service indberetter indkomsten som b-indkomst på dit/jeres CPR-nummer/numre, hvis ikke du som udbyder har et CVR-nummer tilknyttet den din/jeres service. Vi tilbyder en beregner der nemt fortæller dig, hvordan og hvor meget du skal indberette til SKAT. Denne feature følger med i dit Premium abonnement. Find beregneren under “Hjælp til dig som udbyder”.

Hvordan sletter jeg min profil?

Det gør du under “Min konto”. Sletter du din profil, slettes dit abonnement også. Alle dine data vil også blive slettet.

Jeg har et firma og har brug for en faktura. Hvad gør jeg?

Ingen problem. Du kan downloade en PDF faktura for hver betaling under “Min konto” > “Abonnement” > “Se mine betalinger”.

Hvordan opsiger jeg mit Premium abonnement?

Det gør du nemt under “Min konto” > “Abonnement”.  Af tekniske årsager kan du først opsige dit abonnement efter 24 timer. Opsiger du efter næste abonnementstrækning, kan du desværre ikke få refunderet pengene. Du har dog Premium hele måneden ud, som du har betalt for.

Har du feedback/forslag til forbedringer?

Har du forslag til forbedringer, kategorier eller felter der mangler ved annoncer eller andet, vil vi meget gerne høre fra dig! Skriv dine forslag i en mail til [email protected]